25 Kasım 2009 Çarşamba

Parçalanmış Hayaller.

Paramparça hayallerimiz vardı,
tamamlanmaya çalışılan,
ufuk çizgisi gibi titrek,
uzaklardan yansıyan,
düşlerden ibaret olan
kırık, dökük hayaller.

Paramparça hayallerimiz vardı
Ebediyete ulaşma yolunda
kendi kendimizi kandırdığımız
uğruna zamanlar harcadığımız
gökyüzünde parıldayan
ulaşılamaz hayaller.

Hayallerin içinden çıkan bir sen
Hayallerle yaşama hayali kuran bir ben.
Ne kadar nefes tüketirse,
o kadar gereksiz olan bir ben.
Yorgun argın bir şekilde,
susuyorum hayallerimde.

Ve birleştirmeye çalışıyorum
içinden eksilmiş parçasına rağmen
gazete kağıdı ile yamalayarak
boşluğu dolduruyorum böylece.
Ama sen, ne bir gazete kağıdı
ne de hayallerim dışında bir kadındın,
abuk sabuk hikayeler anlatan
bu gencin hayalinde.

23.11.2009
01.13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder